Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 sierpnia 2013

...

 Po małej przerwie wracam do gry, generalnie sezony urlopowe nie wpływają na postępy, ale myślę że mój akurat pozwoli coś nadgonić.
Etap na którym jestem obecny to mało widowiskowe przedsięwzięcia typu, szykuje do piaskowania, cynkowania etc. Nic nadzwyczajnego, nic co może szokować ...
Niemniej jednak dziś właśnie doszły do mnie kolejne poliuretanki od firmy z Olkusza, nie wiem jak oni to robią, ale póki co są jedynymi z którymi nigdy nie miałem problemów. Solidni i nie wołają astronomicznych kwot za moją upierdliwość .. Ta owocna, jak myślę współpraca przyniosła na świat kolejne porcje sztywnych gumek .. Postanowiłem, że poliuretan to właśnie będzie materiał, który zamieni wyrobione i zmęczone zawieszenie karoserii. Nie widziałem nigdzie zamienników dla tych gum.
Dodatkowo gumy stabilizatora, oraz łączników stabilizatora, rownież są poliuretanowe. Myślę że śmiało mogę powiedzieć, że 90 % gumowych elementów oparte jest na tym właśnie materiale, poniżej kilka fotek dla onanistów..






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz