Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2013

Czas stanął ...

Robota stoi... jestem na etapie, który mógłbym określić w jednym zdaniu : 

- potrzebuje 10 000 zł, a robota ruszy. 

Poważnie, to mimo iż poważnie kasa jest blokadą, to przyszedł moment, w którym bardziej niż motywacji brakuje mi czasu. Szukam gratów, wygrzebuje starocie, szykuje je do cynkowania, malowania. Żadnych konkretów, same pierdoły. Żeby był jakiś up, to wciąż wolnymi chwilami zajmuję się felgami, które szczerze powiedziawszy, patrząc na postępy w ddr - owym półświatku raczej nie zrobią już na nikim wrażenia. 



Niestety jedna z felg będzie wymagała więcej pracy niż pozostałe.. Pomijając Wartburga, w poszukiwaniu inspiracji zajrzałem w dniu dzisiejszym do Skomiego, który podobnie jak ja buduje auto praktycznie całe na nowych gratach. Ta rozmowa zmotywowała mnie do zwiększenia obrotów w tej materii oraz pomogła rozwiązać kilka problemów związanych z autem.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz