Łączna liczba wyświetleń

sobota, 12 stycznia 2013

Cytrusy

Pomarańcze były spoko, felgi poszerzone przez wheel-wide były pierwszymi, które wykończyłem od początku do końca sam. Niemniej jednak czas nie stoi w miejscu, a i konkurencja nie śpi. Jeśli miałbym być szczery to i z praktycznego punktu widzenia trzynastka na niskim profilu w aucie z ramą to  rozwiązanie, które w czasie przepraw przez równą jak stół Polskę przyprawia nie o szybsze bicie serca, ale o zawał... . Tak więc postanowiłem się z nimi pożegnać i mam nadzieję, że nowemu właścicielowi będą spisywać się tak dobrze jak mnie.


4 komentarze:

  1. ty nie jesteś dla mnie konkurencją D:

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób dobre 1,3 bo póki co nie widze na scenie żadnego

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet w DE nie ma ciekawych motywów, bo z reguły są to jakieś Rigier pakiety.

    OdpowiedzUsuń